fredag 10 april 2009

Lång dag!!

Det kan man säga om dagen idag och igår.... Hann inte skriva nåt igår då dagen bara rann iväg. Började med lämningen på dagis som inte vill fungera som jag skrivit om tidigare. Det är jättekämpigt för henne. =( Hoppas bara det kommer bli lättare snart igen! Så efter det bar det iväg in till stan för ett möte. Det var ju föga intressant kan jag säga.. Men ett måste och nu är det gjort.

Jag förstår inte varför man måste gå genom så många olika kanaler "bara för att" och det ger ändå ingenting vettigt. Jag har svårt för när människor som "bara för att de kan" ska sitta och tala om för en vad man SKA, MÅSTE och ABSOLUT BEHÖVER göra "bara för att dom kan". Och i själva verket har dom ingen aning om vad de säger eller vad de gör.... Jaja, staligt är väl statligt eller???

Sen packade vi ihop oss för en liten påskresa!!! Väl framme bjöds det på god mat såklart!!! *mums* Sen var det att slappa en stund innan sängen drog! Skrotan hade väldigt svårt att komma till ro men hon är väldigt orolig öht för tillfället så det kan bero på det. Men det blir lite jobbigt för alla parter.... Tyvärr....

Så idag har vi hunnit göra en massa småpyssel! Skrotan har fått måla alla sina påskbrev och jag har fått STÄDAT BILEN både in och utvändigt!!! *skönt* Det var ett projekt kan man säga då det var ett tag sen sist... Men jag säger förmodligen idag som alltid annars att jag ska INTE vänta så här länge igen tills nästa gång..... =)

Så nu ska det snart ätas fredagsmys med skrotan och några goda vänner!!! Man ruckar INTE gärna på hennes fredagsmys oavsett vad för helgfredag det är! =) Så pizza blir det!

Sen ska vi inte göra mycket annat än att umgås ikväll!! Ska bli himla skönt! Inga MÅSTEN, inga, inga, inga såna saker i några dagar!!

Kramar

Inga kommentarer: