lördag 18 april 2009

Jaaa!!

Ja!! Dagen har idag varit kalas!!! Skrotan har haft en MYCKET bra dag!! Jag är nöjd!! Hon somnade t o m med ett leende på läpparna och armarna om mej!!! Kan det bli bättre?? NOPE, det kan det inte!

Dagen började med att hon höll på att tjata hål i skallen på mig att hon ville till A och D... Vi skulle åka dit nångång efter lunch. Jag kollade ju klänningen igår som jag trodde jag skulle ha nästa helg som inte satt riktigt bra... Så jag var tvungen att "panik-shoppa"... *TRIST - eller inte* Hursomhelst var jag jätteorolig för att inte hitta nåt när jag verkligen BEHÖVDE nåt och ingen av mina 3 BÄSTA smakråd var med.... Men jag hittade en klänning som satt som en smäck!! Såg även en "Odd Molly" som jag bara fastnade för men INTE plånboken, tyvärr... Så nu är jag nöjd. Slank naturligtvis in på Polarn och guess what, Skrotan fick ett par jeans... Så jag har abselut INGET dåligt samvete för min klänning!!! En tunika fick jag oxå, men jag vet inte om jag ska behålla den än.... Ska fundera imorgon oxå. Men nu har jag kläder tills nästa lördag iaf!!!

Sen åkte vi upp till dom och vi satt ute i solen och njöt!!! Skrotan fick inte bara leka med D utan även med L&L till hennes STORA förtjusning!!!! Stora L är lite av en idol för skrotan. Hon är även ETT HELT år äldre!!! Jättehärliga barn iaf och alla lekte super tillsammans!!!

Så sen blev det en kvällsmacka och snabbt genom duschen för skrotis som var välbehövligt kan tilläggas... *asg* Men skitiga ungar är friska ungar eller????? *I love her!!* Hon var så lycklig ikväll.... *bara ler* Hoppas att nu denna positiva trend fortsätter!!!

Fick mig även en tankeställare idag!! Så nu miss J, nu ska vi börja "jobba"!!!!!! =) Bara så du vet!! Thanx mr A!! *igen får jag väl säga då ra*

Näe, nu ska vinet avnjutas klart innan kudden anfaller!! Natt-natt!

Kramar från en lycklig mamma!!

Inga kommentarer: