måndag 20 april 2009

Tung dag....

Men så är det väl när man väntar med allt tills sista sekund eller??? Jag är en fena på att lägga allt på hög och sen "vips" så är dagen D här.... *suck* Och samma visa varje gång; DET SKA ALDRIG UPPREPAS.... Men det gör det tydligen!

Och mitt uppe i allt så känner jag att det smyger sig på en förkylning eller nåt... *har abselut INTE tid med det* Så idag känns dagen som om den har varit väldigt mycket längre än vanligt. Men har haft en hel del ljusglimtar under dagen!!! *ler*

Var i stan för ett möte vid lunch och precis som vi satt oss ner och de börjat tala så ja, "guess what", hade naturligtvis (stressad som vanligt och ute i sista sekund) glömt bort att sätta mob på ljudlös... Så nu vet ALLA där vilket hockeylag jag tillhör... *asg* Det var iaf "Lady D" som ringde. Jag ringde upp henne omg efter mötets slut. Och även hon var i stan så det blev en sen lunch!! Mycket trevligt!! Sen hem och öppna posten. Inget kul där och för en liten stund kändes det som att hela världen stannat upp... MEN det rätade ut sej efter en dryg halvtimme!! Men den var väldans lång känner jag... *phu*

Sen skulle "kidsen" hämtas! Skrotan skulle ha med sin bästis hem! Så jag packade lite fika, ringde grannen som kommit åter till "svedala" (welcome home miss M!) och hon skulle komma ut på en fika med oss! Skrotis kompis visste inte att hon skulle med oss så hon blev jätteglad!!! Efter nästan två timmars lek blev det uppbrott då vi var tvungen åka och handla innnan färden imorgon!!!

Sen hem för att packa/ta undan påsken (dvs sätta in lådorna i skåpet)/vika tvätt/fixa mat/duscha skrotan "m tillbehör" och sen resten som ska fixas.... *phu* Är faktiskt snart klar med det jag tänkte för dagen!! Och klockan är inte mer??? Har faktiskt beställt telefon väckning imorgon!!! *s*


Så nu får jag väl återgå till mina "sysslor" innan klockan springer för fort!!

Kram

Inga kommentarer: