söndag 12 april 2009

Lite egentid...

Ja det kan man väl säga att man får idag!! Även om man älskar sina barn över allt annat så ÄR det faktiskt skönt att vara lite för sig själv oxå!! Jag tillbringar min tid idag med en god kopp kaffe i solen och bara är!!!! Tystheten som för några år sen skulle få myror i hela kroppen på mig känns allt annat än jobbig nu! Även om man är född och uppvuxen på landet och numer stadsbo så är det svårt att riktigt "varva ner" såhär numer. Så det är väl bara att passa på!

Trodde nog att jag skulle vara lite tröttare idag, men känner mig oförskämt pigg idag!! Så det är väl bara att njuta! Har funderat över lite beslut jag snart måste jag ta i veckan som kommer... Jag vet inte om jag orkar hitta kraften för att ta ett stort beslut för dagen... Så det kommer bli att sätta sig ner med "för/emot listan".... Kan tyvärr inte idag gå in på vad det ska resultera i. Men det kommer komma förmodligen.

Skrotan har lite bättre dagar nu, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det håller på att vända tillbaka så hon snart har en bra vardag igen!!! Hon är inte värd att utan att själv kunna påverka tillvaron behöva må dåligt. INGA barn är värda det!!! Hoppas det vänder snart!!!

Näe, ska fylla på min kaffekopp nu! Hörs senare!

Kramar!

Inga kommentarer: