söndag 19 april 2009

Ett bra avslut!

Helgen har fått ett bra avslut!! Skrotan har haft en relativt bra dag! Hon börjar landa lite i sitt kaos och det känns jätteskönt!!! Nu ska vi ju snart ge oss av igen för några dagar... Men SEN ska vi vara hemma ett tag!!!! Börjar kännas lite tröttsamt att flacka som vi gjort ett tag nu... Har hållit på ett tag. Men så är det en del stunder.

Idag var man lite besviken när vi (efter att ha blivit väckt av telefonen och mini J som ville prata med sin kompis och ringde upp TRE gånger innan hon fick väckt oss! *s*) vaknade vid 20 över TIO och såg att det var grått ute.... Hade sett fram emot en HELSOLIG helg... Men solen kom framåt em... Men attans vad kallt det blåste.... *hua* Har nog fortfarande inte tinat riktigt.... Jaja, man lär sej nog aldrig!!!

Vill bara tipsa om en hemsida till en vännina till mig som gör helt underbara smycken!!! Här kommer länken; www.anorlunda.se. Hon är bara superduktig!! Hon medd att hon även gör efter önskningar om man skulle vilja det! Kolla in iaf!!! Det roliga är att vi lärde känna varandra ute till sjöss och (tro det eller ej) hon jobbar i maskin den här duktiga tjejen!!! =) Önskar henne all lycka till!!! Kram miss D!!

Näe, nu ska jag hinna med det vanliga kvälls-stöket innan arbetsdagen gryr + att jag ska hinna packa lite oxå.... SEN ska jag sova. Är liite sliten efter helgen kan jag säga.... Natt-natt!

Kram

Inga kommentarer: