fredag 17 april 2009

Lite bättre!

God morgon!! Idag är det lite lättare!! Skrotan har sovit mycket oroligt i natt, men vaknade med sitt stora leende och såg fram emot dagen på sitt "jobb" iaf!! Och det kändes skönt!! Hon skulle prompt ha nya klänningen då hon skulle på teater idag!! *sötnos* "Jag måste ju vara fin å snygg vet du ju mamma" var kommentaren jag fick!!

Så nu är hon förmodligen på teater redan och jag ska ta tag i pappershögen!! Med glädje kan jag säga!! Fick nyss ett mess från lady Di om att de kommer förbi här ute så jag ska nog ta med mig lite kaffe och sätta mig där i solen en stund!!! Det är så skönt ute nu redan på morgonen!! *underbart*

Skrotan ser fram emot helgen och är relativt (efter omständigheterna) nöjd och det känns bra! Så nu kommer (förhoppningsvis) denna dagen flyta på!!! *hoppas*


Kramar så länge!

Inga kommentarer: