torsdag 16 april 2009

Äntligen slut på dan!

Efter besöket igår har det bara jobbat sig hela dagen... Men nu börjar det äntligen lugna sig (för denna gången...) Så nu har skrotan somnat och snart även jag tror jag. Har eg inte "tid" att sova än, men inser nog att det är ett ont måste!! Ser fram emot helgen iaf och det ska bli härligt med ännu en sån mysig helg!!

Skrotan börjar dagen imorgon på sitt "jobb" med att åka iväg på teater! Hon längtar så!! Sen blir det en lugn kväll så hon "orkar" med lördagen!! *ler* Hon bad mig faktiskt åka och handla innan hon hämtas för hon kom fram till att hon nog inte orkar handla efter jobbet! *sötis* Hon har ju gått upp från fyra dagar till fem heldagar i veckan på sitt "jobb" nu, och DET märks kan man säga!! Men hon är så nöjd!!! Så vi får väl se hur det blir!

Det suger liiite i shopping tarmen nu kan jag säga... Fick iaf hämtat ut skrotans senaste klänning från Me & I! Den är gööööör söt!!! *me like* Hon behövde den ju inte men, men, så blir det ibland!! Så nästa shopping rajd blir till MIG!!!! *läs; är tanken* Ja, det blir nog bra det med!

Skrotan var ju på gympan idag igen. Det var några veckor sen för i torsdags var det ju inget och det gillade hon skarpt! Men tyvärr missar hon avslutningen då mormor fyller sina 60 vårar så ska vi ju vara med där... Skrotan är inte riktigt glad över den "krocken".... Men så är det ju ibland. Jag har nu pratat med henne och hon vill fortsätta till hösten igen, så det blir ingen dans för min lilla, sorry "lady D".... Hoppas ni ändrar er och hänger på!!! *blink, blink*

Skrotan går ju på sin gympa med två kompisar och förmodligen hoppar den ena av till hösten men den andra hänger "troget" kvar"! Thanx "little" L!!

Näe, ska nu försöka komma i säng före midnatt... *lycka till* Så vi hörs!!

Kramar

Inga kommentarer: