tisdag 7 april 2009

Bråttom....

Så kan man väl kortfattat summera dagen idag! *phu* Har suttit med papper hela dagen och försökt få tag på folk (som aldrig verkar anträffbara trots överrenskommelser...*tröttnar*). Så när skrotan skulle hämtas hör jag en annan förälder som frågade om påskfirandet de ska ha imorgon. Shit tänkte jag bara... Hade "glömt" det ju. JO vi får jättebra info om div aktiviteter med hem, MEN jag har väl haft liite annat att tänka på ett tag så jag har tappat det. Men imorgon ska de ha alla tre avdelningarna tillsammans för påskfirande och gärna utklädda. Så det var bara att knata hemåt och kolla igenom "dräkten" från i fjol... (Sydde då om en kjol vi hittade hos mormor och ett förkläde med tillhörigheter på. Och det fann jag men det var ju bara inslängt i en garderob... Så nu blir det till att ställa klockan på alldeles för tidigt då skrotan ska målas innan hon lämnas....

Sitter med bordet i v-rummet belammrat med papper som jag tänkte kunna knyta ihop innan helgen. *opptimisten har talat* Sorteringen är nog det tråkigaste när det gäller andras papper. Man vet aldrig vad som dyker upp i nästa hög liksom. =) Men det löser sig väl! Ska nu fixa klart middagen och återkommer förmodligen senare!


Kramar

Inga kommentarer: