söndag 7 november 2010

Vad kan man säga?

Ja det undrar jag... Vad kan man eg säga när man inser hur underbara vänner man har och framförallt vilka underbara vänner min lilla skrota har??? Jag blir varm i hela kroppen!!! Tusen TACK alla ni för att ni finns och att ni är ni!!! Jag VET att jag inte behöver skriva några namn (som jag förvisso ALDRIG gör) men samtidigt VET jag att ni vet vem ni är!!!!!

Skrotan har kalasat hos bästisen "little A" idag och gissa om hon är nöjd???? Vi blev ju kvar där efteråt och de två har lekt, lekt, lekt å lekt!!! Sen följde de med oss till stan och något glas senare avslutade vi en stund på vårt rum så de små fick hoppa runt och vi bara vara!!! Sen att vi oxå "hoppade omkring" emellanåt hör väl bara till eller??? :)

Imorgon hoppas jag några av er dyker upp vid frukost!!! Det ser vi fram emot!! Sen kommer lilla skrotan få en stunds lek med bästaste "little A" innan "hemfärd"...

Ha nu en underbar natt därute allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: