måndag 22 november 2010

Slut på helgen

Nu har även denna helg rasat sig förbi! Det har varit en angenäm helg på olika sätt! Som jag skrev härom kvällen så har jag så många funderingar och det kanske t o m känns som om, om än väldigt små, små bitar börjar falla på plats... Eller också kanske inte. ;)

Vi har haft en helg med en hel del bus, trivsamt umgänge och jag har fått vara inte "bara" mamma!! Det är så underbart att bara få vara jag ibland!!! ;) Inga stora utsvävningar alls, men dock! Jag är mer än nöjd!!!

Skulle ha tagit en tur till den "lilla" staden med goaste "ms H" men vi hoppade det då min nya telefon inte kommit än... :( Hoppas verkligen den kommer i dagarna... *håller tummar å tår* Så vi har planen på att åka i veckan, eller ja, närmare helgen!

Och nu har vi återigen räknat ner tills vi åker till stan igen!!! Längtar nog mer än någonsin nu! ;) Kanske kommer det bli en av dom bästa resorna vi gjort sen vi lämnade stan?? Ingen av resorna ner har iofs varit på något sätt tråkiga, alla har varit fantastiska!!! Men vi ser mycket fram emot den resan iaf!!!

Fick ikväll här höra att vi är väntade... Och det känns extra mysigt!!!

Näe, ska nog ta och släcka ner för idag, det kommer ju en dag imorgon också!! Ha en fortsatt bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: