tisdag 16 november 2010

Vab igen

Skrotan var inte sig själv igår em kan man väl lugnt säga och nu med facit i hand var det inte så konstigt... Febern har åter anlänt till vårt hem... :( Hoppas bara det går över lika snabbt som den kom!!

Hon hade nog sovit längre idag om det inte vore för att hennes fröken ringde och kollade om hon var sjuk... hade igårkväll gått in och anmält via datorn att hon är sjuk, men läraren "hann" inte gå in och kolla så hon ville ringa och kolla av läget... *suck* Så nu ligger skrotan nerbäddad i soffan med Madicken på rutan!!

Så dagen kommer bli väldans "softig". det kommer bli mycket saft och mycket glass så jag tror hon kommer trivas!! ;) Själv hoppas jag på att när mormor anländer i em att jag ska kunna komma iväg och träna lite!!! *hoppas, hoppas hon hinner det*

Hade ställt in mig på ett härligt skidpass idag, men vi får se hur det blir!

Nu ska jag nog ta och krypa ner hos min lilla älskade skrota och mysa till filmen!!

Ha en bra dag därute allihopa!

Kram

Inga kommentarer: