söndag 14 november 2010

Slut på helgen

Det har ju på det stora hela varit en mycket bra helg!! Skrotan och jag tog oss en ledig dag i fredags och det var behövligt på något vis för oss båda tror jag! Så det känns bra!

Vi hann med en massa lek, mys och att umgås med nära å kära!! ;) sen gick det i ett från igår tills idag! Kul men samtidigt lite slitsamt... ;) Men nu känns det ändå som att det har varit värt varenda minut!!! Tack alla goa!!!

Igår var jag ju till bästaste "ms H" och vi intog något glas rött... *mums* Men det slutade inte med det. Sen blev det telefonande i någon timme efter det och det kan jag säga känns idag... ;) Men det var det helt klart värt!!

Sen har jag även hunnit med att jobba lite både igår och idag och det har varit, som vanligt, mycket trivsamt!!! Jag har absolut inget att klaga över vad gäller det!! Å det känns oerhört bra!!

Så nu ska jag bara fixa det sista för idag och sen ska jag faktiskt SOVA för det känns som att det varit en bristvara av det i helgen...

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: