onsdag 10 november 2010

Äntligen

Nu var skrotan såå himla nöjd imorse... Hon fullkomligt hoppade runt imorse utan tjat och gnat!! Det var ju SNÖ ute!!! :) Hon var så lycklig så jag kan inte i ord beskriva...

Dagen idag har varit sådär, halvförkyld är jag och jag gillart INTE!! Tycker det borde vara antingen eller... Men icke då. Jag har iaf varit hos bästaste "mrs K" på fika idag och det är ju aldrig fel!! Fick snosa bebblo oxå och det var så mysigt så, men dosen är full för mig för idag!!! *asg*

Skrotan och jag åkte och hämtade "little J" efter fritids och sen skulle de på gympan! Så kvällen var också bra, sen hem t mormor å morfar på snabbmiddag för att sen åka hem och hoppa i säng!! ;) Så dagen med min lilla kärlek kan sammanfattas mycket bra!!! *mammas hjärta*

Har idag nästan fått en infarkt, en myndighet har klantat till sig REJÄLT, och det kommer förhoppningsvis reda ut sig ok imorgon, men hur man kan bli av ett "sketet" brev bara sådär... *hua* Jaja, jag hoppas det löser sig!!

Ska inte bli sen nu för jag har inte sovit många timmar i natt och är rätt sliten... Hoppas jag orkar ta en tur på snön imorgon (dock inomhus!!) för det känns som att det skulle vara riktigt skönt!!!

Ha en fortsatt bra kväll/natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: