onsdag 24 november 2010

Härlig känsla

Att man aldrig ska ta ut nåt i förskott är jag nog en av dom första att skriva under på!! MEN jag kan inte hjälpa det, det känns som om vi fått om än så lite men dock vind i våra segel!!! Känslan är underbar kan jag säga!!! Kanske, kanske är det nu??? Här parkerar jag för denna gången!

Nu verkar det som om *peppar, peppar* lilla skrotan är på benen igen! Idag har hon varit på handbollsträning och var så lycklig!! Och imorgon fortsätter vår cirkus med gymnastik! Plus att hon (eller ja vi såklart!) ska hämta sin kompis "little J" på dagis och så tar vi med henne också!!

Dagarna rullar på fort, även om jag önskade att det susade iväg någon vecka nu så går det ändå relativt fort!!! Vi har ju en trivsam resa till vår stad att se fram emot!!! *längtar* Och det kommer bli kära återseenden både för liten som stor!!! *me like*

Så nu har jag även fått hem allt jag behöver för att imrogon äntligen få igång min nya iphone!!!! Gissa om jag längtar??? ;)

Sov så gott alla därute!!

Kram

Inga kommentarer: