torsdag 11 november 2010

Mys

Idag fick jag ett rejält bakslag... Jaja, Sverige och dess myndigheter... Att jag ska behövas straffas för DERAS misstag är jag så jäkl feed up med så jag tror jag kräks... Men det (håller alla tummar å tår) kan ev lösas utan större blessyrer... Men om inte så kommer det bli en mardröms vinter... Vi får se.

Så man kan säga att planerna för dagen inte alls blev som det var tänkt... Har ff kvar lite av sviterna från imorse. Men nu har iaf skrotan och jaghaft en underbar myskväll och nu ligger hon (ja sen några timmar tillbaks) å sover så gott!!

Imorgon ska vi vara hemma och förhoppningsvis ut och åka snowracer! Men vi får se hur vädret blir! Vi ska iaf förmodligen umgås med goda vänner!!! Sen har vi en hel del inplanerat inför imorgon men eftersom dagen blev som den blev idag så får vi se när och hur det blir med allt!

Just nu snöar det och det är så mysigt att sitta inne med tända ljus och se hur den faller till marken... *myyys* Så det finns ju nåt att se fram emot iaf!! ;)

Nu ska jag jobba lite och sen fixa det sista för idag så jag får önska er en god natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: