onsdag 17 november 2010

Svårt att sova

Tankarna har tagit över... Jag funderar än hit å än dit... Jag står inför ett vägskäl av flera olika (mestadels trivsamma) anledningar. Hur? När? Varför? Eller t o m FÖR vem?

Det är som sagt saker jag nu börjar försöka bena ut, men vet inte riktigt hur...

Nu när jag är hemma med skrotan blir tanke-"möjligheten" mycket större också. Vi "lullar" omkring här och då åker tankarna så lätt iväg. Så nu var jag så himla trött och så bara, pang så försvann den tröttheten...

Så imorgon hoppas jag att jag orkar göra något annat än att tänka... ;)

Skrotan är bättre idag (tack å lov) och hon ska vara hemma imorgon så får vi se hur dagen lider! Går det åt samma håll som idag ska vi definitivt gå ut en sväng på dagen!!! Frisk luft har ingen mått illa av!! ;)

Ha en god natt allesammans!!!

Kram

1 kommentar:

Anneli sa...

Älskade vän ........... det är dumt att oroa sig för något som inte finns än och försök att leva i nuet även om det känns konstigt eftersom man alltid bör ha framförhållning. Tänk på vad som blir bäst här och nu.
Jag vet att jag inte tillhör den gruppen som inte grubblar men vet ändå att det är bäst att lägga energi på det som är just nu. Fokusera och känn efter så får du svaret när du minst anar det. Massa löve <3