söndag 7 november 2010

Hemma igen

Jag kan inte i ord beskriva hur skönt och bra vi haft det!! Men det är gott att "komma hem" igen. Det är lite "jobbigt" (om än på ett positivt sätt) att hela tiden vara på resande fot. Men vi har haft det så bra! Och kul, ja på alla sätt helt underbart!!!

Idag kom tårarna dock... Skrotan sa idag för första gången denna vistelse när vi checkat ut och var på väg till bilen; "Men mamma, varför ska vi åka hem, vi är ju hemma nu ju"... Ja vad svara man liten skrota på det liksom?? *suck* Men vi hade ett bra samtal om och kring detta men det sparar jag för mig själv! Men vi åkte så hon fick leka lite till med bästaste "little A" innan hemfärd! Gissa om liten skrota var lycklig??

Själv begav jag mig ner i förrådet till lägenheten och röjde runt! Fick uppfyllt bilen, ner till "våran" affär och kollade runt lite (jaja, såklart att jag handlade!) för att sen bege mig till våra "hemtrakter" för en fika i solen med bästaste "lady D"! Sen kom tjejerna ut efter en liten lunch och de lekte en stund innan vi begav oss norrut igen. Skrotan var så himla trött men det kom inga tårar utan mest bara varför och att hon redan längtar tills nästa gång OCH att och hur hon kommer sakna allt...

Resan hem var seg... Är själv rätt trött efter roliga stunder och lååånga kvällar/nätter!!! :) Men det är det helt klart värt!!!!

Näe, nu ska jag sätta mig och sappa lite innan sänggång! Så jag får passa på att önska er en god natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: