tisdag 2 november 2010

Färdig packad

Tror jag iaf! ;) Det känns som om vi har alldeles för mycket med (vilket vi förmodligen har!) men nu orkar jag inte dra upp igen! Lutar mig hellre tillbax med mitt glas rosé och njuter av att komma iväg!!

Skrotan har haft stooora problem med att komma till ro ikväll. Men det är väl så. Hon längtar och har nu längtat så länge så jag förstår henne! Men nu ska vi bara sova klart och upp och ssen iväg! Så det blir nog himla bra i slutänden!!

Som sagt, idag har vi packat, och jag har mer än gått på lågvarv... det känns så just nu. Men jag hoppas att även det ska vända!

Så nu lägger jag allt sånt "på hyllan" och vi drar iväg imorgon för vår lilla (och VÄL efterlängtade!) tripp imorgon!!!

Å nej, jag kom just på något som inte ligger i väskan än så det är bästa jag fixar det på en gång!!!

Ha en fortsatt bra kväll!!

Kram

Inga kommentarer: