onsdag 3 november 2010

Tillbaka i stan!

Känns så himla bra att sitta här nu, det var så skönt att komma "hem"... Det var nog en av de första gångerna tillbaks som det inte var så sjukt jobbigt heller och det känns ju än mer bra!!!

Nu ska vi iaf bara njuta, umgås vara och ja såklart lite shopping blir det ju... Har redan lyckats börja!!! :) :)

Små tjejerna har INTE lyckats komma till ro. De skulle sova skavfötters, men det hela slutade med att de fick dela på sig... :) *surprise* Skrotan viskade till mig förut; "Mamma, jag orkar bara inte sova när jag ska sova hos en kompis för det är så kul...." Jaa, vad säger man??? Men nu verkar det som de har slocknat. Av utmattning kanske??? *asg*

Nu ska jag ta å gotta ner mig i soffan innan sängläge ska intas!!

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: