tisdag 9 november 2010

Snö

Jag har ju alltid gillat vintern, och gör ff, MEN jag avstår gärna från blåsten!!! *brrr* Jag tycker det blir så mycket mysigare med snön! Den lyser upp och är vacker!!! ;) Gissa om skrotan är glad nu?? Och jag hoppas den är kvar nu så vi får "nytta" av den också!!

Hon har väntat, väntat och väntat på denna snön!! Så vi får väl se hur det ser ut imorgon!

dagen idag har varit mycket bättre än igår! Det går inte att jämföra, men hon tycker det ÄR jobbigt, (och det är hon ju inte ensam om...) men samtidigt nu är det ju som det är och vi måste "gilla läget". Jag tror (och hoppas) att vi ska komma till ro hur vi än kommer göra! Just nu är jag mer än kluven i mångt och mycket...

Nu har min dryga tre veckors väntan börjat... Har varit hos läkaren idag och tappats rejält på röd vätska. Röntgen kommer inom kort ske också och även om jag tycker det är "jobbigt" så känns det ändå skönt att SNART ska jag få veta!!!

Skrotan hade en mysig stund med mormor ikväll när jag själv var på ett "föräldrasamråd" på skolan! Mycket intressant och det gör att jag än mer som förälder kan ha "inblick" och ge mina synpunkter på verksamheten! Känns bra och jag tror det kan bli riktigt bra faktiskt!!

Skrotan hade trots allt lite svårt att komma till ro ikväll ändå, men till slut så! Hon är ju genomtrött efter förra natten så det var väl "utmattningen" av allt som däckade henne tillslut! Men hon har varit på benen idag om än lite trött så har hon haft humöret på topp och inte varit tät alls!! *känns bra* Så imorgon är det skolan som gäller!! Gympa påsen är packad!!

Så nu ska jag försöka jobba klart innan även jag ska uppsöka kudden!

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: