lördag 23 oktober 2010

Tror jag är käääär....

Försöker förtränga alla tråkigheter och letar det roliga och DET är inte heller direkt svårt... ;) Nu när man snart kan titulera sig som "ex rökare" så har man ju helt plötsligt mer pengar att spendera på ANNAT!!! Och DET mina vänner har jag inga som helst problem med!!!! ;)

Jag har ikväll när lilla skrotan somnat hunnit kolla över en klänning till henne från Polarn som jag bara VILL ha till henne....



Hon vill själv så gärna ha den och nu känner jag (trots att garderoben svämmar över snart av kläder...) så varför inte!!!
Men vi får väl se hur det blir när vi kommer ner t "vår stad" om drygt en vecka!!!
Sen har jag kollat på massa smycken... Jag gillar ju lite "bling-bling" och tycker det är väldigt fint! Men det blir nog som så att lillan får först *wonder why*... ;)
Dagen idag har vi ju vabbat och det har inte varit helt konflikt fritt kan jag lova. Men med TVÅ ganska starka viljor så kanske det blir så bara... Men slutet av dagen/kvällen var sååå himla mysig!!!
Nu stundar en helg (om allt flyter på och skrotan INTE blir sämre!!! *håller tummar å tår*) med meandi träff (säljare i närområdet!!) imorgon och två "riktiga" träffar på söndag!!! Söndagen ska även ett kalas förgylla skrotans dag är det tänkt! Hoppas verkligen hon kommer hinna bli kry för det!
Nu känner jag att det kan vara läge att leta reda på kudden då natten i natt blev ganska sömnlös med liten krasslig hemma... Så jag önskar er alla en frotsatt god natt!!!
Kram
P.S. bilden är lånad från nätet!!

Inga kommentarer: