lördag 30 oktober 2010

Denna tomhet...

Är så trött nu på mycket. Men jag har ju såå mycket att glädjas åt, men vad hjälper det när inte mycket känns riktigt kul?? Men bara jag får hjälp mot värken kanske det ljusnar?? Hoppas det iaf...

Har fått nog av vissa saker i tillvaron, men det kvittar ändå hur man gör så blir det uppenbarligen så himla fel... Men så länge skrotan mår bra så skiter jag faktiskt i det andra. Orkar inte bry mig om hur andra vill ha det utan att behöva vända utochin på mig längre. Så är det med det! *suck å stön*

Lilla skrotan har varit hos en kompis idag och de har haft såå himla roligt!!! Hon har varit hos en tjej i klassen och som hon "hittade" på sin första träning sen vi flyttade hit i vintras! De gick aldrig på samma dagis men hamnade i samma klass!! När jag hämtade henne åkte vi raka vägen hem och gjorde middag! Hör å häpna men skrotan hade beställt tacos! Så så fick det bli!!!

Själv har jag försökt få "ordning i tillvaron" men det går jäkligt trögt... Så jag sket i det till slut och städade ist. Så nåt "vettigt" har jag väl fått gjort förutom att vara mamma då ra... ;)

Vi fick ett litet besök och när det gick så vände skrotan totalt ut och in på sig... Blev lite "mörkrädd" av de ord hon slängde ur sig... Men nu har vi "samsats" och kramats ordentligt och hon ligger lugnt i sin säng och sussar!!! Men man kan ju undra... *suck*

Så nu sitter jag mest och hostar och väntar på att jag ska kunna gå och lägga mig! Ny dag imorgon så får vi se vad som kan hända då...

Ha en underbar kväll därute!!

Kram

1 kommentar:

mon amie sa...

Hoppas du mår bättre snart. Vad fint du har fått på din blogg :)