söndag 24 oktober 2010

Slut på helgen - ny vabb...

Helgen har varit väldigt emotionell i stugan... Skrotan har varit krass, hennes humör är allt annat än på topp. Och mitt tålamod tryter... Men vi ska väl igenom även detta kan jag tro!!

Lördagen segade sig rejält och på em, efter handlingen, drog vi till bästaste "mrs A" och hennes guldklimpar! Då var ju lillan feberfri, dock ff rätt snorig i näsan... Där blev det taco's inbjudan med övernattning! Yeas tänkte jag, då får vi förmodligen båda två en luuuugn em/kväll/natt! Och jag lämnade skrotan där för att åka hem med maten jag hade i bilen och hämta resten av sakerna vi behövde! Och vad ser jag när jag kommer tebakers??? Jo två små (eller små och små...) guldklimpar med störtkrukor på huvudena sittandes och köra runt på en 4- hjuling... Gissa om skrotan var överlycklig?!?!?! :)

Senare blev det mat, spel och sen droppade ungarna av och vi fick lite vuxentid!!! *underbart!!*

Idag var skrotan relativt kry, absolut INGEN feber så jag tyckte hon skulle få gå på kalaset hos klasskompisen! Bästaste "mrs A" körde dit henne då jag har sålt kläder hela långa dagen!!! Två träffar idag! *skitkul!* Men när jag kom från ena träffen så var mormor redan där och hämtade och vad händer; jo skrotan var GENOM TÄT pga TVÅ katter och TVÅ hundar... *suck* Men vad ska man göra?? Jag frågade henne när vi åkte hit hem för att medicinera varför hon inte bad mamman ringa efter mig och svaret jag fick var bara; "Men mamma, jag kan ju fortfarande andas så det är ju lugnt ju".... *suck* Ja hård är hon iaf min lilla underbara skrota!!! Det var ju tänkt hon skulle med på nästa sälj träff. Men jag stoppade det då de hade katter!!! Så hon fick tillbringa em med mormor och filmtajm!!

Sen när jag hämtade henne var hon jätte gosig, när vi kom hem så tog vi febern då hon var lite matt och hängig... Och guess what?!?! Febern har gjort ett återtåg i vår tillvaro... *suck* Lilla skrotan... Hon som så gärna ville till skolan imorgon... Nu får hon tillbringa ytterliggare en heldag med sin kära mamma... Jaja så kan det gå. Men det var mig en rejält dryg förkylning... :( Ogillar detta!!

Så nu har jag jobbat färdigt för idag och hoppas nu på att min chef ringer mig imorgon då jag funderar på mycket just nu!!! Men vi får väl se!!

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: