tisdag 26 oktober 2010

Nu så håller vi tummen!

Det verkar som att lilla skrotan ska få komma iväg till skolan imorgon och få vara med om "nallens" dag!!! ;) Det tycker hon känns bra!!!! Nu har hon ju varit hemma tor, fre, mån, tis, så gissa om hon vill iväg?!?!?

Själv ska jag försöka komma iväg och träna... Men jag vet inte om jag hinner imorgon. Men jag ska få in minst TVÅ pass den här veckan... Ja det blir nog bra!!!

Dagen har på det stora hela varit bra, MEN jag är helt snurrig i kolan... Ja faktiskt mer än vanligt... *suck*... Och jag är så jäkla röksugen vissa stunder att jag inte vet vad jag ska göra... *suck* Ska det aldrig gå över??? Men det värsta med morgnarna går faktiskt helt ok nu!! Och det känns oerhört bra!!! *hoppas det fortsätter så* Har nog lagt på mig något kilo på en knapp månad, men hellre det än att svika lilla skrotan!!!! Dom får jag ta tag i nu iom min träning!!!!

Ska nu försöka samla ihopa alla prylar jag har överallt och försöka förbereda för me&i träffen imorgon!!! Ska bli riktigt kul!!!!

Nu längtar jag till att få komma iväg... SKulle vilja åka till lite värme och någonstans "bekymmersfritt" i någon vecka eller så... Åååå, blir lite arg nu för jag får inte in bilden jag vill... *suck* Kanske är slut på min dag för idag oxå eller???

Får försöka imrogon om jag då ahr mer tålamod... Hur som så önskar jag alla därute en trivsam natt!!!

Kram

Inga kommentarer: