måndag 4 oktober 2010

Dag ett avklarad!

Såp var första dagen i denna superstress vecka klar!!! Känns bra och denna dag hade ett bra avslut med en me&i träff!! Har ju varit och visat upp kläderna för dessa tjejer förut denna säsong och det blev minst lika lyckat även denna gång!!! ;)

Skrotan var inte vidare glad över att jag skulle åka idag, men det gick (som väl tur är) snabbt över!! Hon gillar verkligen inte att jag åker ut å jobbar när hon är hemma... Men hon är ju inte heller så van vid det då vi varit så tighta hela hennes liv!!! Men det blir nog bra!

Idag har jag fått en massa "måste göra grejjor" gjorda!! *känns bra* Och morgondagen lär bli minst lika hektisk... :( Men det får gå!

Skanar min lilla stad och idag hade jag en sån hemlängtan så jag kom på mig flera gånger med att jag bara var tvungen att tänka på annat... Men, men, så är det.

Imorgon ska jag efter att ha skjutsat skrotan till skolan, göra några telefonsamtal som jag hoppas ska kunna ändra lite på tillvaron!!! Parkerar här i nuläget!!!

Önskar alla en god natt!!

Kram

Inga kommentarer: