onsdag 6 oktober 2010

Imorgon!!!!

Imorgon kväll vid denna tid för 6 år sen så var jag en STOLT, LYCKLIG mamma till lilla SKROTAN!!!!!!!!!! Tänk vad tiden går.... ;) Men hon är min allra vackraste, största, bästa skatt som finns!!!! *älskar dig mitt hjärta*

Nu verkar det som om *peppar, peppar* fritids "skräcken" lilla skrotan haft har släppt!!!! Så idag när jag kom för att hämta henne var det (som vanligt skulle väl jag säga...) super stressigt för att hinna hem och byta om för att åka till gympan och jag skulle ut och sälja kläder!!! *phu* Och disträ som jag kan vara emellanåt (jajaja) så körde jag till fel gympa hall.... *suck* Vi fick ju en lapp med i förra veckan att de BYTER till "rätt dag" och "rätt hall" fr o m IDAG... Jaja, men hon kom dit iaf!!!

Sen skulle bästa "mrs M" skjutsa hem henne till mormor då jag varit ute och sålt kläder!!! Och snart ska det komma ännu mer nyheter!!! *längtar* Har några saker jag skulle vilja finna där, men jag vet ju inget så jag får snällt invänta leveransen!!! ;)

Är ganska så trött nu, men det är bara några dagar kvar på denna hektiska vecka... Och imorgon ska vi fira lilla skrotan och gissa om hon är glad att för första gången få fira MED mormor å morfar samma dag hon faktiskt fyller!!!! Det ska bli kul! Kalaset för kompisarna blir på lördag!!!!

det kommer kännas konstigt att det inte är "de goa vännerna" från stan som alltid varit med, men det blir nog bra det här också får vi hoppas!!!

Ska nu förbereda klart för morgonfirandet som sker varje år!!! Ha en bra natt därute!!!

Kram


2 kommentarer:

Marie sa...

jaa.. det var några tuffa dagar då för 6 år sedan... :-) men det kom något bra av det hela precis som jag lovade... varje värk förde nått gott med sig... :-)

Krama lillsessan från mig och övriga familjen...

Kram till dig oxå...

min skrota och jag sa...

Hihihi... Ja det kan man väl lugnt säga att det var!! Och som "vanligt" så hade du ju rätt, även denna gång.... ;)

Kramar tebakers!!