onsdag 27 oktober 2010

Helt slut...

Har nu varit iväg på en trivsam meandi stund!! Jag fattar inte att jag tycker detta är så roligt!!! Men det gör jag!! Även om jag absolut inte var "laddad" så gick det bra iaf! Jag har ff ont men det ska väl vända?? Jag hoppas det gjort det redan tills imorgon!!

Lilla skrotan sov såå himla gott när jag kom hem och det kändes bra! Har varit och gosat på henne för att "tala om" att jag kommit hit!! Hon vill att jag gör det om hon är hos någon och jag kommer när hon somnat och då gör jag såklart det!!! Även om hon inte har en aning så vill jag göra det när vi dels har gjort upp det och jag har lovat henne det men framförallt vill jag göra det för min egna skull!!! *mammas hjärta*

Nu har jag lagt lite ordrar och tyvärr börjar det fattas stl... Men det som är bra är ju att det sålt slut!! Men det blir ett litet trixande, men det ska nog gå bra!!

Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: