onsdag 27 oktober 2010

Ont...

Vaknade med en oerhörd värk idag... Varför?? Orkar inte eller har inte tid med det... Men vad gör man när inte kroppen lyder... Idag skulle det mer än någonsinn vara gott med en massa cigg... Men ICKE!!! DET ska jag inte göra iaf!!! Har snart varit utan i 3 veckor och det vill jag så ska förbli!!!

Har många borde/måsten idag, men det ser inte ut att bli så mycket iaf. Jag får försöka genomlida dagen och hoppas att så mycket som möjligt släpper tills ikväll när jag ska ut och jobba!!! För DET är nåt jag ser fram emot!!!!

Skrotan är i skolan, hon "slutade" gå till jobbet när hon kom till skolan!! *asg* Dagis tiden kallade hon att hon gick till jobbet, men nu går hon "bara" till skolan! Hon är så stolt och det är en sån lyckokänsla när man ser den stolta blicken när hon ska iväg!!! Min lilla stora skrotan!!!

Hoppas nu bara att hon får vara på benen ett tag!! Och vi vill ju absolut inte bli dåliga i nästa vecka när vi ska åka bort!!!

Ha en bra dag därute i rusket!!!

Kram

Inga kommentarer: