onsdag 30 juni 2010

Berg å dalbana igen...

Fasiken vad rent ut sagt JOBBIGT det är när kroppen inte pallar... Har en liten sjuk skrota hemma, samtidigt som jag själv varit nere för räkning (kan man nog bokstavligt skriva!!) och DET är inge roligt... Mitt i all oreda så har jag inte tid (men det har man väl aldrig iofs) med detta...

Så imorse och fram tills för en stund sen så kändes inte livet kul alls. Och jag sakanade någon som kan finnas för min lilla skrota när jag inte pallar. För såna dagar måste väl alla ha?? Det är nog inte ofta, men när vi är krassa samtidigt så har man ändå någon "sista" extra ork någonstans, men den infann sig med sin frånvaro idag...

Idag känner jag mig gnällig och bara därför SKA jag gnälla!! Men imrogon är (förhoppningsvis!!) en annan dag...

Så vad har vi gjort idag? Jo vi orkade masa oss in till byn inågra få ärenden, men sen tog det stopp. var helt yr i kolan när vi kom hem... Men mat i magen fick vi och ungen är hel och ren!! Så vad kan man med begära??? Så vi avslutade kvällen med en liten brasa och kollade lite teve ihop!!! *mysigt* Så lite återställande fick jag iaf ge min älskade lilla skrota!!!

Nu tror jag att jag gnällt klart för idag och hoppas på en mycket bättre dag imorgon!!! Ha det gott därute!!!

Kram

Inga kommentarer: