söndag 20 juni 2010

Sicken helg...

Snacka om berg och dalbana... *suck* Den har varit både bra och mindre bra... Nu kommer allt över mig och det späs bara på... Men f---kenom det inte ska gå... Eller??

På fredagen blev det (som vanligt numer känns det som) väldigt hektiskt och på em/kvällen skulle vi få gäster! Trodde det skulle droppa in en vuxen och två eller tre barn och vips så kom det fem vuxna och tre barn! Men det var jättetrivsamt och alla fick mat i magen och en trivsam stund!!

Vaknade igår och kände mig inte alls vidare fräsch... Hade ingen anledning eg... Men magen har pajjat igen (surprise eller inte...) så det var kanske väntat?? Och då kommer även så mycket mer...

Så jag var så enormt trött igår... Och imorse vaknade jag av att jag känner mig förkyld... *vägrar, vägrar, vägrar* Hoppas bara lilla skrotan står pall!!!

Skrotan ja, hon är så förtvivlad över att ha blivit "åsidosatt" av mig och DET visar hon nu med råge... *suck* Men det är väl bara å gilla läget antar jag?? Men vi har även (absolut) underbara stunder mitt i allt kaos oxå!!!

Så idag fick hon ha hit sin polers "little J" och det var lyckat!! Så hon slocknade på två röda den lilla!! Så jag ska nog inte bli så himla sen jag heller (tror jag iaf) då skallen bankar å slåss... *mutter* Och mina funderingar lär jag inte komma på någon lösning till iaf... Önskar bara att...

Säger natti-natti här!

Kram

Inga kommentarer: