måndag 28 juni 2010

Äntligen sommar!!

Herreguud vad tiden går fort!! Jag hinner knappt med i detta hjul... Midsommar kom ovh var och den var mycket trivsam i goda vänners lag!! Vi firade på ett lite annorlunda sätt på dagen än vanligt då vi var på 5 års kalas!!! Sen svischade helgen förbi i ett endaste nafs!!

Förra veckan började inget bra alls... Blev vrålförkyld i slutet av förrförra veckan och är ff inte bra. Det trista är att lillan även hon börjat hon också... :( Men nu ska jag in å jobba extra på ett ställe och hoppas innerligt att vi BÅDA får vara på benen... *suck*

Har så mycket jag vill skriva om men orken tryter tyvärr... Jag är inte hundra kan man väl säga... Så jag hoppade mest in för att "visa att jag ff finns"!! ;) Så ni får ha det så bra därute så återkommer jag så snart jag piggnat i OCH fått mitt modem att fungera... *mutter*

Kram

Inga kommentarer: