fredag 2 juli 2010

Ingen bra början...

Idag borde jag vara glad och lycklig! Solen skiner och lilla skrotan är mycket bättre (inte helt hundra men BÄTTRE!) och vad händer då?? Jo genom ett tele samtal så raseras hela dagen...

Jag har ju flyttat, får enormt mycket hjälp från människor i min närhet och det är jag oerhört TACKSAM för!!! Det kan ingen komma och säga nåt om!! MEN jag tolererar INTE att bli behandlad som skit rent ut sagt!!! det gör jag inte!! Inte efter våra senaste år i stan så tar jag inte vad som helst... Punkt!!

Så här fick förmiddagen ett trist slut... Kan det bara bli bättre nu eller??? *hoppas, hoppas*

det blir en lugn helg kan jag säga, är själv inte återställd men fr o m måndag MÅSTE jag vara det! Så det blir luuugnt och jag hoppas omgivningen kunde förstå bara... Vi får se!

Nu ska jag hoppa in i duschen för nästa måste göra saker! Ha en bra dag därute!!


Kram

Inga kommentarer: