tisdag 22 juni 2010

När orken tryter...

Då börjar skallen mala... *suck* Och mitt i alltihopa så fick jag en förkylning som ett brev på posten... Känns sådär skulle jag vilja säga... Idag har jag haft mycket i skallen... På både gott och ont kanske. Smatidigt känns det som jag skulle vilja kalla det för "feberyra", men riktigt såå hög feber har jag absolut inte haft. Bara lite lagomt så orken inte funnits...

Idag har jag haft en extrem hemlängtan... Saken blev nog inte bättre av att vi pratat med goda vänner heller... *längtar* Skrotan fick ett besked av sin bästis iaf idag att hon är mycket saknad... Det kändes kan jag säga...

Skrotan har trots allt varit jättelycklig idag då hon fått sin efterlängtade studsmatta!!! Gissa om hon var överlycklig när vi svängde in på infarten efter jobbet idag??? Hon fullkomligt studsade ur bilen kan jag säga! ;) Känns så underbart att se!

Så det var lite jobbigt att sitta still och käka, men det hade kommit kompisar till oss som väntade på utsidan också. Sen blev det lek för barnen och sen fikade vi allihopa och SEN kom studsmattan upp!! Alla ungarna var (såklart) oxå med och hjälpte till!!! Och sen när vi blev ensamna så hoppades det vilt av stor som liten! Dock hade jag ingen ork och blev snabbt vansinnigt yr, men jag var ju bara tvungen att prova... Skrotan hoppade och hoppade och sen rensade vi lite i rabatten och sen var det dags för kvällsrutinerna!! Det känns så bra att vi börjar så smått komma in i dom igen!! Och det var inte igår kan jag säga...

Så jag tänkte se klart filmen jag började kolla på igår, men ack vad jag bedrog mig, somnade rätt snabbt i soffan och filmen är ff inte slut... :) Men jag kanske kan se slutet i vår nya teve som kommer i dagarna?? *hoppas, hoppas*

Och nu orkar jag inte sova då skallen och bihålorna slår som ja, jag vet inte vad... Det verkar bli en uppsittande sovnatt för min del... Hoppas morgondagen blir myyyycket bättre än idag!!!

Sov gott alla där ute!

Kram

Inga kommentarer: