måndag 7 juni 2010

Golv, golv och lite mera golv!

Jaha, dagen kunde ha börjat bättre, fast nu när allt är åtgärdat (och lite snart iaf) så känns det väl mycket lugnare iaf. Det hade ju uppdagats förr eller iaf senare ändå. Men roligt var det inte...

Sen rullade det på med tråkigheter och jag säger bara en sak; JAG GILLAR INTE MYNDIGHETER.... *suck* Jag fattar inte hur de kan göra så?? Jag (personer i allmänhet) har en jäkla skyldighet gentemot dom men DE (personer i synnerhet) har absolut inga skyldigheter till oss... *mutter* Men, men, vad kan man göra?? Har försökt göra min röst hörd, mer kan jag inte göra för dagen än att vänta... *blir skogstokig snart*

Em då, skulle hämta skrotan och precis innan fick jag tag i en av hennes polers mamma som ringde mig igår (då jag renoverade för fullt) och missade... Då stod LEK på tapeten efter dagis och gissa om det blev poppis!! Även jag blev lite nöjd faktiskt, då kunde vi få lägga golv i lite lugnare miljö!! ;) Men en tur till "lilla huset" fick hon allt göra med "mommo" sen!!!

Och gissa om jag blir nöjd med golvet??? Så nu är snart v-rummet klart!!! Inte så himla mycket kvar... *asg* Eller nåt... Men jäkligt BRA blir det (tycker jag iaf!!) och det känns helt underbart att det nu börjar närma sig... ;) ;)

Näe, ska försöka sova lite så jag orkar jobba innan golvet ska få fortsätta läggas!!!

Kram

Inga kommentarer: