söndag 13 juni 2010

Sååå himla lycklig!!!

Tror jag iaf... Det ska bli så skönt att få somna i sin WGNA säng för första gången på väldigt länge!!! Skrotan är så himla lycklig hon också!!!

Helgen har varit mer än hektisk, men ganska kul och givande samtidigt!! Golvet blev klart i fredags kväll och igår började det röra på sig!! Och idag bor vi här!!! Det är en helt obeskrivbar känsla kan jag säga!!! Skrotan blev lite besviken att vi inte sov här redan igår, men hon har fått leka med goa kompisar och hon blev nöjder ändå i slutändan!!!

Måste även medge att jag är super-duper himla trött, men ack så nöjder!!! Så även om jag vill fortsätta med att plocka så ska jag faktiskt gå och försöka sova då det imorgon bär av till "stora" staden för ännu mer SHOPPING!!! Gissa om ajg längtar??? *blink, blink*

Så det kommer förmodligen mer uppdat längre fram!!! Ha det så bra så länge!!

Kram

Inga kommentarer: