tisdag 3 augusti 2010

Ja, vad ska man säga....

Har en stor sorg i hjärtat... Vill inte och tänker inte gå in djupare på det just nu, men så är det... har inte orkat blogga som förr. Orken/viljan finns men inte tiden. Vi har ju flyttat in i vårt lilla hus och börjar så smått komma iordning! Och det känns jättebra MEN jag har HEMLÄNGTAN... Så nu var även det sagt... Men här sätter jag punkt då jag inte kan ge mer svar eller vill heller inte spekulera än hur det kommer bli framledes. Utan det beslutet ska JAG och bara JAG OCH SKROTAN ta och inte NU men EFTER sommaren!!!

Hursom så börjar vi komma tillrätta i huset och skrotan trivs som bara den!!! *underbart* Men blir man någonsån klar? :) Vi har iaf tak över huvet och en alldeles, alldeles uuunderbar altan... *asg* Och nu har papsen börjat med att göra våra fönster fina oxå så liiite upppiffning får allt vårt hem även utvändigt!!! Thanx!!!

I förra veckan var ju "little A" här å hälsade på oss, jaa, hennes mamma och man var såklart här även dom!! Å DET var trivsamt/kul/underbart men alltför kort... *ledsen* Men jag hoppas det blir fler turer!!! Det var jättekul att se dom och skrotan är sååå himla lycklig för att de kom!!! (Såklart även jag!!!)

Sen jobbade jag natt hela helgen och skrotan har inte varit hemma. Men idag kom hon å morfar hit och skulle fortsätta med fönstrena och hon började väl fråga strax efter 10 om hon inte snart fick gå in och väck amig... *s* Men jag har inte hört dom tills lilla älskade skrotan kom in å väckte mig vid halv ett!!! *underbart* Sen rann dagen å även mormor kom ut efter jobbet å käkade hos oss!!!

Sen blev det snabba ryck då jag skulle ha tjejkväll här, mycket trött måste medges MEN så fick det bli! Och det var mycket trivsamt å skrotan är helt underbar att ha med sig!! Hon är med, hon är för sig själv men det är ju inga som helst problem!!! Hon "märks" ändå inte!!! Har helt klart världens underbaraste unge!!!!! Love ya!!!

Nu ska jag strax (måste bara fixa lite "you know") gå och lägga mig! Kan behöva lite extra sömn efter denna mastiga helg!! Det var ju inte igår jag jobbade nätter... :)

Ha en bra natt/dag!!!

Kram

Inga kommentarer: