tisdag 17 augusti 2010

Detta tjafs...

Alltså de säger att tonåringar vägrar gå och lägga sig och vägrar gå upp tidigt om morgnarna... Men vad säger det då om att min 6-åring har dessa tendenser redan nu?? Vänder det? Fortsätter det eller än värre; blir det värre sen??? *phu* Ikväll var ingen rolig kväll... Men jag vet också att hon inte gillar att "mommo" har åkt, men så är ju livet. Och jag vet också att om hon inte får sina timmar så orkar hon liksom inte av sin dag... Hur förklarar man det för en 6-åring??? Tips någon??

Jaja, det blir kanske bättre sen... Imorgon eller rent av en annan dag... :) Jag älskar hursom min lilla skrota!!!

Idag har jag så gärna velat åka ut och visa de underbara kläderna jag säljer!!! Men jag måste hålla mig tills nästa träff som är på torsdag... :( Hade jag kunnat hade jag åkt ut VARJE dag!!! Så kul är det och så FINA är dom!!!

Fick ett mejl idag om att det kommer kläder i dagarna till oss och jag bara längtar!!!

Näe, nu har jag nog lugnat ner mej såpass att jag kan/orkar gå och lägga mig! Och framförallt min älskade lilla skrota sover så gott!!! (Å hon som minsann INTE skulle sova för hon KUNDE bara inte så hon skulle vara TVUNGEN att vara vaken hela natten.... )

Ha en bra natt därute!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Sexårsåldern brukar kallas för "lilla tonåren", med all rätt!
Sen när barnet efter något år går in i latensfasen blir det betydligt lugnare i stort sett fram till prepuberteten. Lovely! Du har mycket lugn att se fram emot med andra ord, det kommer:-)

/Kajsa i Gbg