tisdag 24 augusti 2010

Har börjat nedräkningen!

Om ca en och en halv vecka åker vi till vår kära stad för ett besök!!! Gissa om vi längtar??? Skrotan har börjat packa... *asg* Men det är som vanligt helt enkelt!!! Ska hinna med en massa skojsigt attgöra och det kommer bli så bra så!!!

Annars snurrar det väl på som vanligt, händerna värker, lilla skrotan har ju börjat förskoleklass som det så fint heter och hon har naturligtvis fått lite för många nya baciller i sig... *suck* Så hon har haft feber, men *peppar, peppar* så kan hon ev gå imorgon! *håller tummar å tår*

Igår fick jag ett bevis på att jag + nyklippt gräs i stor dos och för nära inpå är ff ingen bra kombo... Klippte gräset med en uppsamlare och jäklars så tät jag blev... *suck* Men attans vad fint det blev!!!! ;)

Senare när allt var klart, lilla skrotan käkat och jag duschat var jag bara tvungen att åka in t byn för att hämta ut ett paket med KLÄDER!!!! Äntligen kom första sändningen från me&i!!! Och idag har vi hämtat sändning nr två!!!! Så nu är även skrotan nöjd å glad!!! För hör å häpna igår var det bara till mig!!! :)

Så nu ska snart den lilla skrotan i säng för att orka med skolan imorgon!! Och jag ser fram med spänning emot vad det kommer resultera i efter morgondagen!!!! *längtar*

Så jag vill önska alla er där ute en trivsam kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: