lördag 14 augusti 2010

Trött...

Borde man inte känna sig utvilad efter en massa sommar ljus?? Njae, jag vet inte det. Här har det fäktats å fejjats hela sommaren. Men vi har ju hunnit med en massa kul också men man är rejält mör i kroppen kan jag säga... *surar*

Hade gärna gjort mer av dagen idag som fick en rejält trist start... Igår var vi hos goda vänner och det var ett ordentligt regn och ÅSK oväder... *brrr* Så när vi lämnade dom innan halv 11 så kommer vi hem till en kolsvart stuga... *suck* Hela området här var bäcksvart... Jaja, tänkte jag - ingen ström = inget vatten... Så vi fick ner det viktigaste och åkte hem t ma å pa. Då hade åskan slagit ner i lådan som står på VÅR tomt... *suck*

Så imorse fick min lilla kärlek ett rejält spel kan jag säga... *suck* Men när det väl lugnat ner sig åkte vi hem, hade både ljus och vatten!! Då var vi så slitna efter morgonens duster så vi somnade en stund. *skönt* Sen vaknade vi och skrotans kompis kom hit och det slutade med att hon var här ganska länge... :) Å så kom även "mrs A" med "little J" och vi fikade och fick ätit upp resten av äppelpajen! *mums* Sen körde jag hem barnen, åkte förbi bästaste "ms H" i hopp om en vin kväll hos oss senare... Men icke... Jaja, får väl bli en annan dag...

Så sen åkte vi till "mrs A" för att kolla in de nya tapeterna i huset och där blev vi kvar en bra stund och skrotan fick återigen leka med "little J"!!!! ;) Så kan det gå.

Så imorgon ska jag ha min andra "träff" för säsongen, ska bli himla kul!!! Så imorgon blir det att städa lite!!! För "mrs H" ska ha den här hos oss!! :)

Ha en god natt allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: