måndag 16 augusti 2010

Ny vecka!

Lilla skrotans inskolning på fritids var väl ingen hel lyckad grej kan man säga... Men nu (det är ju ofs "bara" måndag än) verkar det som att det kanske kan släppa! Och imrogon börjar ju "little T" som hon väntat på!!! Hon har börjat känna sig lite bekväm med de kommande klasskompisarna MEN hon hade ingen av tjejerna med sig, men icke att förakta hon hade ju faktiskt "little L" med sig och han och skrotan har haft många skojjiga stunder ihop på dagis!! Och han var nog lite av vår "räddning" förra veckan!!! ;)

Men som sagt idag gick det bra! Hon var lite trött bara, men annars gick det smidigt vill jag nog säga!

Själv har jag fått gjort en hel del saker idag! *känns bra* Och ska avsluta lite av det imrogon så att jag i slutet av veckan kan få knyta ihop säcken för den delen ett tag framöver!! *skönt*

Så jag borde ha gått å lagt mig för ett bra tag sen, men snart så ska jag väl hitta till sängen kanske... :)

Imorgon åker "mommo" till "el thailando" igen! Önskar henne en alldeles, alldeles uuuunderbar resa!! Skrotan är inte helt överrens med att hon åker igen... Som hon så fint säger... *asg* Hon tycker "mommo" åker för "ofta" dit ner... Men jag hoppas hon får det lugnt å skönt på sin semester!!! Och att hon kommer hem och har varit värkfri ett tag iaf!!!

Ha en god natt därute allesammans!!!

Kram

Inga kommentarer: