onsdag 25 augusti 2010

Värdering klar!

Har ju haft mäklare här som värderat om huset, men jag blev rätt besviken faktiskt och t o m banken reagerade... Och vad rätt vi hade!!! Anlitade en annan mäklare och det gav nästan ett bättre resultat än jag hoppats på!!! Så det var en stor sten som föll idag!!! Så nu är jag nöjd!!! Så om det behövs vet jag iaf vilken jag ska anlita här på orten!!! *känns bra*

Skroatan var ju åter i skolan idag och det är nog med en blandad förtjusning hon ska gå in när klockan slår 8.20 på morgonen... Hon Har ju alltid varit så smidig med inskolning osv, MEN alltid reagerat om andra barn gråtit och haft svårt vid lämning... Och nu är det några få i klassen som har det och det gillas inte av lilla skrotan... Hon på något vis "sympati" ledsnar... :(

Men hennes polers "little E" kom helt iskallt idag och sa; "Jag har åkt buss aaaaalldeles själv idag ja!!!!". (Hon hade faktiskt åkt med sin storebror men sssschhhhh, säg inget! *s*) Men sicken lycka och det fullkomligt lös om henne!!! *lycka* Och jag är glad att min lilla skrota har såna vänner!! Det behöver hon!!!

Fick idag även en "bekräftelse" på att man vill att skrotan stannar kvar för hon är så "bra" med deras barn!! Och det känns som en härlig plus poäng som jag med stor sannolikhet ska plocka fram (försöka iaf!!!) när det är som tyngst här hemma!!! :)

Hon är så slut på em så hon orkar inte ens bråka!! *hahahahahaaa* Känns ganska bra och vi har det så härligt lugnt å skönt i stugan just nu!! Härliga middagar och umgås och myser!! Jag njuter så länge det varar!!! Men hon börjar vilja leka, men t o m hennes kompis mamma sa att de behöver vara själva första veckan i skolan då de ska in i alla rutiner och det kändes så bra att det var en annan mamma som sa det!!! *phu* Och nånstans (även om det ogillas av skrotan) har hon "accepterat" detta!

Så till helgen tror jag det blir nån sorts "belöning"!! En bad tur kanske eller en utflykt (vid bättre väder!!)! Vi får se vad det kan tänkas bli! ;)

Ha en bra natt därute!!!

Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Vilken mäklare var bäst?