lördag 28 augusti 2010

Inge vidare...

Skrotan sjuk, skrotan vill INTE ta det lugnt, skrotan orkar inte, skrotan blir ledsen, skrotan är inte sig själv... :( vad göra??? Vädret är heller inget skojsigt... Men vi har försökt göra det bästa av dagen ändå! Å framför allt; vi har varit tillsammans!!! ;)

På tidig em åkte vi och tankade bilen, passade på att handla och skrotan hade skrivit handlingslappen!!! Och det blev jättebra!!! Hon hade beställt taco's och "Moffa" var inbjuden! Så det fick det bli!

Sen till morfar en sväng med tidningar han beställt, då ville skrotan vara kvar tills han ändå skulle komma ut till oss. Och det var lite skönt att få en timme för sig själv! Ja det kanske låter EGO, men en timme för mig och bara kunna få vara JAG utan förpliktelser är guld värda!!! Jag älskar skrotan men ibland behöver jag min lilla timme här och där! Gjorde inte mycket, åkte sent omsider hem och började pilla iordning maten och det var så skönt!!!

Idag har väl inte varit den bästa dan för mig heller, men den kanske kommer så småningom???

Önskar (ni som behöver) en fortsatt bra kväll!

Kram

Inga kommentarer: