lördag 21 augusti 2010

Måste inse fakta...

Idag har varit en mycket bra dagmed min lilla skrota!!! Underbara hon!!!! Och tack snälla Kajsa för orden häromsistens!! :)

Jag har idag haft en rejäl svacka kan jag säga... Mina eksem har sin kulmen (hoppas jag), händerna strejkar och jag drar mig t o m för att göra toabesök... Vill inte blöta ner mina händer... Jag hade en period för läääänge sen då jag flyttade till (MIN) stan och eksemen exploderade och det var ingen kul tid. Känner att detta senario närmar sig... Än så länge kan jag hålla pennan och trycka på tangenterna men det börjar ta emot. Så min käre far sa till mig idag (och när HAN säger så, lyssnar man... ) att det är kanske dags att gå till farbror dr så ska jag nog ringa på måndag... *suck* Jag har nu i flera år "förträngt" att det ökat, men måste ta tag i det...

Skrotan har ju varit ledig från fritids idag då det har varit planneringsdag... Vi har haft en helt underbar dag. Hon hade så gärna velat leka idag men det blev inställt. Hon "gillade" läget (kompisen kunde inte komma över) och det har varit fullt upp. Fixat å donat för kräftskiva imorgon! Har länge sett fram emot detta men VARFÖR ska allt bara haverera????? *ghhaaaa* Kan inget någongång kunna flyta på bara liksom? Men jag är ändå rätt lycklig lottad!! Å det är det bästa!

Skrotan har varit med, vi handlade och hon fick ett "skriv-kit" med bästaste (enl henne!!) "Hello Kitty" och gissa om lyckan var gjord?!?!?!?!? Inte ett tjat, gnat eller tillstymmelse till bråk!!! Idag kunde hon ha fått hela världen!!! Å sååå himla hjälpsam!!! Har sagt det förr och kommer förmodligen säga det igen; Hon bara ÄR världens bästaste!!! *love ya*

Sen kom bästaste pappsen med tältet jag fått låna, vi slet någon timme med att få ihop det! Återigen har vi lyckats "samarbeta"... *asg* Men vi pausade för lunch med skrotan. Pasta carbonara var beställt av henne! Gissa om hon åt??? :) Under tiden vi fixade tältet pysslade hon med sina "klipp å klistra" låda!!! Emellanåt kom hon ut å kollade så det gick bra såklart!!!

Under em bröt jag ihop... Värken är ett faktum och jag vet inte hur jag ska genomlida helvetet som utbrutit... Men det löser dig nog... Måste... Ser oavsett fram emot morgondagen!!! Men mina tankar går till bästaste "ms M" som inte kan komma då hennes ena lilla kärlek inte är särskilt kry och måste ha läkaröversyn... Mina tankar å kramar går till dej å din familj!!!! Men vi ses så snart hon blivit bättre såklart!!!!

Näe ,ska nu ta och lägga mig och gosa hos lillan som ligger i mammas säng då hon skulle "trösta mig" så jag är bra i händerna imorgon... *sötnos*

Önskar alla därute en bra natt och även en riktigt bra lördag!!! Ta hand om er!

Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Jag tycker det låter som om du skall lyda din fader: åk till farbror doktorn!