lördag 31 juli 2010

Ännu en saknad...

Skrotan har varit på en underbar semester med mormor å morfar och jag fått lite egentid! Underbart!!! Gjorde inte alls mycket (hade stooora planer) men har inte minsta dåligt samvete för det!! Och skrotan hade det alldeles, alldeles uuuunderbart!!! *skönt*

Kände lite att nu bara "måste" jag gå ut, jag bara "måste" göra det och det och helst lite till, men jag kände att näe, nu vill jag bara vara!!! Och det var jag!! ;)

Skrotan kom hem igen på tisdagen och på onsdagen fick vi ett underbart storstadsbesök!!! Både skrotan och jag blev sååå himla glada!!! Det var ett underbart dygn, dock alldeles för kort tid, men man kan ju hoppas på att det snart blir av igen!!! ;)

Sen i fredags när skrotan och jag verkligen sov ut, ringde de från mitt nya extra jobb och undrade om jag kunde jobba natt hela helgen! Såklart kunde jag det!!! Thanx mams å papps!!! Det blir en gooooo lönecheck extra nästa månad!!! *gillar mycket*

Så nu har jag gjort en tredje del av helgen!! Känns kul att komma ut och få ha armetskamrater!! Det är ju liiite tunnsått med det när man sitter hemma framför datorn och jobbar! Kul men lite trist vad gäller människor!! ;) Jaja, nu kan jag ju få båda delarna! Både äta kakan och samtidigt ha den kvar!! Känns ganska bra! ;)

Näe, nu ska umgås med min lilla underbara kärlek innan jag ska iväg och jobba ännu en natt!!!

Ha det nu så gott allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: