onsdag 1 september 2010

Första månaden klar!

Började ju inför denna säsongen sälja barnkläder (och även lite till oss vuxna med!) och säljstarten var 11 augusti och nu har jag alltså "gjort" en månad! Och jag är "ok" nöjd!! *asg* Jag har ju så enormt stora krav på mig själv, men jag ska vara jättenöjd eg (och det är jag väl eg!!) och jag hoppas på att det fortsätter så!!!

Det har varit så himla kul att komma ut och visa dessa kläder och skrotan är minst lika exhalterad som jag!!! *asg* Undrar vart hon fått sitt "shopping-beroende" från??? :)

Jag vill tacka alla goa tjejer som varit värdinna och som jag fått komma hem till å fått chansen att visa kläderna för!! Ni är/har varit underbara!! Och jag hoppas på fler roliga träffar!!!

Det har varit skitpirrigt rent ut sagt, men det känns ändå ok. Men det är svårt när man har denna höga förväntning på sig själv... Men det har jag alltid haft och det är väl lite av en nackdel emellanåt. Men jag försöker vända det till något positivit och försöka se det bästa av det ändå! Och hittills känns det skitbra!!!

Har avslutat månaden med två träffar! Och summerar det hela med VG!! ;)

Idag fick skrotan följa med och hon har haft (som vanligt) jättekul!!

Så nu är jag klar med alla ordrar och har lagt planneringen inför kommande månad! Så nu ska jag nog försöka få lite sömn! har lovat skrotan att vi ska till badhuset imorgon då hon var sjuk hela helgen och det var tänkt att vi skulle dit i helgen...

De två följande veckorna är mer än fullbokade och närmast ser vi fram emot en underbar helg i "min" stad!!! Vi åker ner på fredag och hem igen på måndag så det hinns nog med en hel del lek/bus och, icke att förglömma, SHOPPING!!! ;)

Ha en bra natt!!

Kram

Inga kommentarer: