söndag 22 januari 2012

Summering

Har under em haft många tankar... Varför klagar vi t ex över en ond tå? Eller en öm hals? Allt är givetvis ont och obehagligt på sitt sätt, men jag har idag fått helt klart för mig att man ska va jäkligt tacksam lite oftare i tillvaron!!

Har varit några timmar på sj huset hos en god vän och hennes lille son och hälsat på och det var väldigt känslomässigt tungt. Men sicken kämpe!! Så söt så!!! Det är helt otroligt vad man kan åstadkomma inom vården med dessa små liv! Och jag är väldans glad för det!!

Väl hemma fick jag lite tid för mig själv, skrotan har kalasat och firat en 8-årig klasskamrat! De hade haft kalaskul!! Sen lekte hon (såklart) en stund hos "little A" och jag fick lite tid för mig själv och har pysslat lite. Börjar få tomt om lådor, och de som är kvar är lite svårplacerade... Hmmm, känns som att det ändå är "viktiga-saker-att-ha-grejjor"... Men jag måste erkänna att även de sakerna har minskat rejält!! :)

Så nu räknar skrotan matte och jag ska fixa lite käk! Samtidigt försöker jag få ihop lite tekniska prylar (suck, pust, stön), men vi får se hur det kan gå... :/

Ha en fortsatt trivsam kväll det ska vi ha och mysa sen en stund innan kudden ska kramas!

Kram

Inga kommentarer: