tisdag 24 januari 2012

Resan bokad

Till helgen blir det som skrotan vill; TÅG till skogarna! Här ska renoveras!! Huset har ju blivit större och jag är sååå nyfiken på hur det nu ser ut därute!!! Har ju inte sett när de "slagit ihop" det gamla med utbygget.... *längtar* Men eftersom jag själv har bestämt hur det ska se ut så kan det väl inte annat än att bli bra eller??? *fniss* Kul ska det bli att se det iaf!! Förhoppningsvis ska även fönstren i gamla huset ha hunnit bli utbytta tills vi kommer hem!

Så jag vet iaf vad jag ska göra i helgen... JOBBA med huset!! Vad gör ni??? ;)

Skrotan är sååå trött på att åka bil denna mindre roliga väg och är nu överlycklig av olika anledningar; 1. Åka till mormor å morfar, 2. Fixa i "lilla huset" (som numer inte är sååå litet...), 3. Hon ska leka med sina kompisar däruppe!, 4. Hon får åka TÅG!! :)

Så imorgon måste jag tömma resväskan så vi får fylla den med kläder vi behöver! :) Kanske kan va dags nu när vi snart bott här i en månad... ;)

Hursom så blir det nog bra till slut!

Skrotan trivs så himla bra i skolan här och är så nöjd med att t o m få FLER läxor än förut! Önskar det håller i sig framigenom också! ;) Men jag är så nöjd med att hennes tillvaro känns så bra!!! Sen har hon ju "little A" och DET betyder mycket för henne!!! Och mig med såklart! Är hon nöjd så är jag nöjd!!! :)

Så mitt uppiallt så är tillvaron ganska (läs skitbra!) bra tycker jag!! ;)

Ha en fortsatt bra kväll därute!

Kram

Inga kommentarer: