torsdag 26 januari 2012

Så damp det ner!

VAB bidde det idag... :( Men imorgon är vi på banan igen (hoppas jag!) då skrotan haft astma inatt och det är väl en blandning av alla nya baskilusker med hennes astma som inte gick att hålla tillbaka längre... Så nu håller vi tummarna att det stannar vid detta!

Så nu är väskan packad inför turen norrut imorgon, det ska bli så kul att få se huset och hur det kan tänkas komma bli!! :)

Iom att vi var hemma idag så när posten damp ner var det där ett brev jag "väntat" på... Hade faktiskt velat slippa det men visste att det skulle komma. Så nu håller vi tummarna att telefonsamtalet som följde går igenom!! Allt för barnen va?!?!?!

Så imorgon sätter vi oss på tåget och har nu inhandlat lite gott att ta med sig på tåget! Ska bli så gott att slippa köra bil! Är ganska trött och då är det ju en dålig kombo att köra... Så mot tåget imorgon! Å tack till bästaste "Lady D" för att du tar vår väska så jag slipper dra den fram och åter imorgon!! ;)

Så nu ska jag bara lite till innan kudden kommer å greppar mig! Ha en fortsatt go kväll därute!

Kram

Inga kommentarer: