lördag 21 januari 2012

Helgen rusar...

Jäklars vad tiden går fort!! Tyckte inte det var många timmar sen man såg fram emot helgen och nu är den snart över... ;) Men säger man inte att tiden går fort när man har roligt?!?! ;)

Idag har det snöat på oss i väst och jisses, folk på vägarna blir alldeles tokiga... :) Jaja, tur man kommer norrifrån så man VET hur det blir i snön!!! :) Å vi var ju liksom tvugna ut då skrotan ska på kalas och vi måste köpa present i sista stund!! Men det gick finnemang och nu har skrotan även en fungerande teve i sitt rum!! Gissa om hon är lycklig?!?

Har även hunnit med att få upp både gardinstång och gardiner i sovrummen! Jaja, vi har snart bott här i en månad men vaddå, de är ju på plats nu iaf!!!

Denna helg hade jag mer än gärna befunnit mig i vår huvudstad... Närmare bestämt på kick-off... Men som sagt hälsan får gå först så jag fick hoppa det i år... :( Det är dock med stor sorg i hjärtat... Men allt har väl sitt.

Så nu har jag fixat klart med lite "småplock-måste-göras-grejjer" och ska alldeles snart hoppa i sängen! Är minst lika trött idag som igår trots all sömn... *gäääspar stort* Men ska bara lite till först... :)

Så imorgon är en stor dag för mig, ska åka och träffa en god vän till mig som tyvärr befinner sig här pga sin sjuke son... Men det ska bli kul och se det lilla (ja lilla och lilla... :)) livet!!! Gläder mig!! Passar på när skrotan kalasar!!

Ha en fortsatt bra kväll därute!

Kram

Inga kommentarer: