torsdag 19 januari 2012

Snart helg igen!

Jisses vad det rusar iväg... Nu är snart även denna vecka till ända!!! Det ska bli så skönt, inget packande idag för att jäkta iväg imorgon utan bara vara och bara njuta!!! Skrotan ska ju på kalas på söndag och hon ser fram emot detta!! Hon har ikväll plannerat för presentinköp och satt en påminnelse i sin Ipod så hon inte "glömmer" detta... Ja vad ska man säga??? :)

Idag har jag fått (en välbehövlig) egentid!! Jag behövde inte hämta skrotan efter skolan då "lady D" var ledig och hämtade trollen i skolan idag! Och vad gjorde jag då?? Jo jag somnade sååå gott i soffan och jag har inget som helst dåligt samvete för det!!! Att sen även skrotan blev med "little A" till hennes pappa en stund gjorde ju att jag fick mer tid, men då gjorde jag iaf lite nytta härhemma!!

Sen blev det mys i soffan framför handbolls EM som tyvärr inte gick så bra för våra svenska killar idag... Men, men... Man kan ju inte få allt här i världen eller?? ;)

Så nu ska jag krypa ner med en bra bok och somna relativt fort... *zzzzz* Ha en fortsatt bra kväll därute!

Kram

Inga kommentarer: